6 kreacji Chynna Rogers (A$AP MOB)

Artystyka 1 marca wystąpi w Warszawie!

Post zbiorowy

Już 1 marca do Warszawy przyleci jedna z najciekawszych nowych postaci związanych z kolektywem A$AP Mob, modelka i raperka – Chynna Rogers (US), z tej okazji przedstawiamy kilka jej wcieleń dla Profound Aesthetic i DKNY.

Chynna Rogers, modelka i raperka, która z łatwością łączy te dwa światy, przez media nazwana „Kapłanką rapu”, buddystka o unikalnym flow i jedna z najciekawszych nowych postaci związanych z kolektywem A$AP Mob, już 1 marca wystąpi w Warszawie w klubie Smolna. 

Po licznych koncertach w Stanach Zjednoczonych u boku raperów z A$AP Mob, Suicideyear, Keleli czy Lil Uzi Verta, wreszcie przyszedł czas na Europę!

Chynna nie jest zwykłą dziewczyną, w wieku czternastu lat podpisała kontrakt z Ford Models, jedną z największych agencji modelingowych na świecie, wtedy to rodzimą Filadelfię zmieniła na Nowy Jork. Po przeprowadzce zainteresował się nią dom mody DKNY, jednak dla niej ważniejsza była muzyka, wówczas nawiązała współpracę z A$AP Yamsem, założycielem słynnego kolektywu, który w konsekwencji ośmielił nastoletnią modelkę, by pokazała światu swoją twórczość, niestety nie mógł być świadkiem jej sukcesu, zmarł przedwcześnie w styczniu 2015 roku.
Rogers zyskała popularność poprzez viralowy hit “Selfie” z 2013 roku oraz “Glen Coco” z 2014, https://www.youtube.com/watch?v=SDXTQqCQpfY, przed wydaniem „This Isn’t Happening EP” (rekomendowaną przez Radiohead) w lipcu 2015 roku. Szybko zainteresował się nią Magazyn XXL oraz Billboard
https://www.billboard.com/articles/news/lifestyle/7727795/asap-mob-model-chynna-rogers-from-addiction-to-music, a jej sława dotarła również do Polski. Jarosław Kowal, redaktor portalu soundrive.pl w recenzji „Music 2 Die 2”, pisze o niej: „Tak wyraziste osobowości potrzebne są i hip-hopowi, i muzyce w ogóle.”
http://www.soundrive.pl/article/738/chynna-music-2-die-2
Całkowicie się z tym zgadzamy!

6. DKNY 2013

They made my entire last year super glamorous, having featured me in 3 campaigns and their NYFW runway show. In total, 4 campaigns including their 2013 collaboration with Opening Ceremony. I am beyond stoked.

od

509 punktów
Fajne Nie lubię

Razem głósów: 509

Fajne: 509

Procent fajnych głosów: 100.000000%

Słabe: 0

Procent słabych głosów: 0.000000%

Zagłosuj!

211 punktów
Fajne Nie lubię

Razem głósów: 205

Fajne: 204

Procent fajnych głosów: 99.512195%

Słabe: 1

Procent słabych głosów: 0.487805%

Dodaj nowe zdjęcie

To pole jest wymagane

Przeciągnij i upuść pliki tutaj

lub

Anuluj

Maksymalna wielkość dodawanych plików: 4 MB.

Pracujemy nad tym...

Ten wpis został dodany przez jednego z czytelników lub redakcję. U nas każdy może dodać coś od siebie:) Dodaj swój własny wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *